Vyhledávání:

rozšířené

Celkem za: 0 Kč

Provozovatel

POHÁRY BAUER s.r.o.
Jandova 3/10
190 00 Praha 9

IČO: 27187284
DIČ: CZ27187284

Tel.: 775 400 255, 774 710 152

E-mail
HOT-LINE

Nejoblíbenější produkty internetového obchodu jsou poháry a medaile, kokardy, plakety a další sportovní ocenění.

Telefon pro zákazníky
ze Slovenské republiky
+421 220 255 160


Aktuální otvírací dobu a kontakty prodejen naleznete zde.

TOPlist








Novinky e-mailem

Zadejte svůj e-mail a budete informováni o novinkách a výhodných akcích.

Zadáním registrovaného e-mailu novinky odhlásíte.

AKTUALITY

24.08.2020
10 nejlepších dárků pro fotbalisty

Máte doma fotbalového nadšence, jehož narozeniny se neúprosně blíží? Nebo třeba přemýšlíte, čím udělat partnerovi radost k výročí, k Vánocům, čím ho podarovat po úspěšném dokončení vzdělání, nebo prostě jen tak? Třeba si vyberete zde.

 

1. Dres oblíbeného hráče

Ať už ho pověsí doma na stěnu, nebo ho vyvětrá s kamarády na fotbálku a na tréninku, jistě mu dres s jeho fotbalovým idolem přijde vhod. Vyvarujte se ale nákupu neoriginálních dresů, to rozhodně nevypadá dobře.

 

2. Nový míč

Tímto dárkem rozhodně nic nezkazíte, ba naopak.

 

3. Kopačky

Tyhle kopačky se partnerovi rozhodně budou líbit. U dlouho okukuje jeden model, nebo alespoň znáte oblíbenou značku? Směle do toho.

 

4. Pomůcky do posilovny

Fotbal není jen o běhání, správný sportovec cvičí komplexně. Pořiďte mu jednoručky, osu se závažím, hrazdu, nebo třeba odporové gumy.

 

5. Masážní válec

Po tréninku je třeba dostatečně se protáhnout a zregenerovat, aby mohly svaly opět pracovat v příštích dnech.

 

6. Závaží na nohy

Rád posouvá své hranice? Může si je nasadit na tréninku a dát si pořádně do těla.

Akrylátová trofej ACTCF0004

 

7. Naučná četba

Čtení není nuda, hlavně pokud pořídíte knihu o historii fotbalu, o jednotlivých světových šampionátech, nebo autobiografii oblíbeného hráče.

 

8. Vstupenka na zápas oblíbeného týmu

I když je FC Dolní Lhota srdeční záležitost, taková vstupenka na Liverpool FC, Bayern Mnichov, nebo Inter Milán jej rozhodně nadchne.

 

9. Sada nových chráničů, nebo rukavice

To ocení hlavně brankáři. Chrániče i rukavice se dokáží velice rychle opotřebit a pokud vyberete i zajímavý design, určitě nebudou ležet ve skříni.

 

10. Stolní fotbálek

Fotbal není koníček, fotbal je životní styl. I když zrovna nemá zápas ani trénink, sleduje tabulky, zápasy a dokáže o fotbale mluvit hodiny. Tahle hračka ho určitě potěší, ale mějte na paměti, že na fotbálek musí být alespoň 2 hráči.

Akrylátová trofej ACTCF0002

11. Fotbalový pohár

Chcete dát fotbalistovi najevo, že je nejlepší? Věnujte mu tématickou fotbalovou trofej. Mrkněte do našeho e-shopu, máme desítky krasných vzorů.


19.12.2019
Výroční plaketa pro významné události
Oslavujete důležité výročí od založení sportovního klubu, týmu nebo třeba narozeniny vašeho kolegy – sportovce? Výroční plakety jsou fantastickým dárkem pro každou příležitost, zejména proto, že si na ně můžete nechat vyrobit jakýkoliv potisk včetně sloganu, firemního loga či podobizny. Tradiční výroční plakety jsou kovové s podstavcem či závěsným otvorem. Netypickou, ale moderní variantou jsou dřevěné plakety s masivním rámem, které skvěle poslouží jako pozadí pamětního diplomu či jiného osobního vyznamenání. Stále oblíbenější jsou však i plakety z čirého skla, řezané do asymetrických tvarů. Vybrat si můžete ze škály již navržených modelů s pamětními číslicemi a krásně zdobenými reliéfy, které vám rádi dekorujeme dle vašich představ.


19.12.2019
Ideální dárek? Narozeninová plaketa
Plakety byly v historii předávány zejména velkým osobnostem, vědcům či politikům. Význam takového daru však nevymizel ani dnes, proto je narozeninová plaketa z kovu, skla či dřeva tím nejkrásnějším dárkem pro lidi, na kterých vám nejvíce záleží. Dekorovanou destičku s vyrytým věnováním, jubilejním datem či slavnostním symbolem můžete darovat členovi své rodiny, stejně jako svému nadřízenému či dlouholetému kolegovi. Krásu tohoto tradičního dárku podtrhují zejména moderní motivy a poctivé propracované záhyby vystouplých obrazů a textů. Nezapomeňte ani na luxusní narozeninové balení v podobě sametových krabiček.


03.04.2018
Maurice Richard Trophy – vrchol pro každého hokejisty?

Maurice ‘ Rocket’ Richard Trophy patří mezi nejnovější individuální hokejové trofeje. Každoročně je udělována hráči, který zvítězí v počtu vstřelených branek v základní části sezóny.

Vznik Maurice trophy

Tato trofej byla založena v roce 1999 na počest hvězdy hokejového klubu Montreala Canadiens, Maurice Richarda, který v tomto klubu strávil na postu pravého křídla neuvěřitelných 18 sezón (1942-1960). Tento hráč se stal prvním hráčem NHL, který v jediné sezóně (1944-45) v rámci prvních 50 zápasů dosáhl počtu 50 bodů a současně dosáhl jako první hráč NHL 500-tého gólu v kariéře. Samotný Maurice Richard by na tuto trofej ve své kariéře dosáhl hned pětkrát, protože přesně tolikrát se stal nejlepším střelcem základní části soutěže.

Prvním vítězem této trofeje se stal Teemu Selanne z Anaheim Mighty Ducks se 47 vstřelenými brankami.

Konkurenční trofeje

Obdobnou cenou je pak Hartova trofej (Hart Memorial Trophy), udělovaná nejužitečnějšímu hráči soutěže. V histori prozatím byli pouze dva hráči, kterým se podařilo získat ve stejné sezóně obě tyto trofeje, a sice Alexandr Ovečkin a Corey Perry. Jen pro zajímavost, Ovečkinovi se tento kousek podařil rovnou třikrát a drží také nejvyšší počet 65 vstřelených branek v době, od zavedení této trofeje. Pouze čtyři další hráči pak tuto trofej získali více než jednou, a to Pavel Bure, Jarome Iginla, Steven Stamkos a Sidney Crosby. Zmíněný Alexandr Ovečkin pak získal trofej dokonce šestkrát

Z českých hráčů se tuto trofej podařilo získat prozatím pouze Milanu Hejdukovi v roce 2003 v dresu klubu Colorado Avalanche, který během 82 zápasů dosáhl 50 vstřelených branek.

Prozatím nejmladším hráčem, který na tuto trofej dosáhl, se stal ve svých devatenácti letech Rick Nash.

Zajímavosti z udělování

Zajímavostí je, že toto ocenění může současně sdílet i více hráčů, což se v historii Maurice Richard Trophy již také přihodilo, a to dokonce dvakrát. Poprvé v sezóně 2003-04, kdy trofej sdíleli dokonce tři hráči, Jarome Iginla, Ilja Kovalčuk a Rick Nash, podruhé pak v sezóně 2009-10, kdy se stala společnou kořistí Sidney Crosbyho a Stevena Stamkose.


29.08.2017
Jak přemoct lenost a sportovat pravidelně

aky závidíte sousedovi, kterého každý den v pět hodin ráno vidíte, jak se plný energie vydává na svůj pravidelný ranní výklus? Já teda jo. Dlouho jsem uvažovala, v čem tkví můj problém naprosté neschopnosti sportovat pravidelně. A světe div se – já na to přišla. Trpím totiž syndromem sportovce – příležitosty.

 

Znaky sportovce – příležitosty:

  • Na otázku kolikrát týdně sportuje, nezná jednoznačnou odpověď. V zápalu vášně to totiž občas bývá až 5x týdně a jindy naopak vůbec.
  • Sem tam od času jde na trénink, protože už opravdu „musí“ a celou dobu si pak říká, že dneska měl radši zůstat doma.
  • Na jeden zátah dokáže ujít třeba i 30 kilometrů, ale pak se z toho týden vzpamatovává.
  • Minimálně jednou se mu už stalo, že si oblékl cyklistický dres, nachystal pití, promyslel trasu…A pak se zase svlékl a zůstal doma.
  • Často se ke sportu přemlouvá celý den
  • Když už se přece jen na trénink dostane, většinou si to užije a říká si, že by měl chodit častěji. Scénář přemlouvání se však příště opakuje.

Ať už jste zjistili, že syndromem sportovce-příležitosty trpíte taky nebo máte jen občasný problém s motivací, možná vám pomohou následující typy:

 

Tip #1: Nenuťte se!

Možná je problém v tom, že máte pocit, že sportovat musíte nebo podléháte tlaku, nyní moderního, fitness okolí, že sportovat byste zkrátka měli.

„Dneska musím jít běhat“

„Zítra musím cvičit aspoň hodinu“

„Ráno konečně musím na ten rotoped“

Znáte to? Zkuste nahradit „musím“ slovem „chci“. Jen si představte tu nádheru: Venku je slejvák, že byste z bytu nevyhnali ani papouška, pes se schovává někde v koutě a za oknem pomalu začínají plavat ryby. Vy se odhodlaně postavíte před partnera ležícího slastně na gauči a vyrazíte mu dech slovy:

„Právě teď chci jít strašně moc běhat“

Ale vážně: oblafněte svůj mozek. Ony rady „myslete pozitivně“ totiž mají něco do sebe. Uvidíte, že když nebudete muset, ale budete chtít, podvědomě se na sportovní aktivity začnete těšit o něco víc.

 

Tip #2: Pravidelnost je lék

Stanovte si frekvenci, s jakou se sportu CHCETE věnovat. Myslete však reálně a uložte si cíle, které jste schopni dodržet. Pro začátek bohatě stačí jednou, maximálně dvakrát týdně. Rozhodně je lepší mít dobrý pocit z překonání stanovené hranice než nastavit frekvenci na čtyři tréninky týdně, a pak se v případě neúspěchu cítit méněcenně a s pocitem, že jste to (opět) nedokázali.

 

Tip #3: Nepřehánějte to

Když si vytyčíme nějaký cíl, z pravidla se ho snažíme (alespoň v prvních dvou/třech/pěti dnech) dodržet na 200% a dáváme do toho vše. Je to však nejčastější důvod, proč dosažení stanovených cílů tak rychle vzdáváme.

Možná jste v situaci, kdy už týden/měsíc/rok posilujete spíš než s činkou, s televizním ovladačem. V zápalu odhodlání dodržet předsevzetí se někdy soustředíme na cíl až příliš.  Obzvlášť pokud vaše kondice není zrovna nijak oslňující, začínejte pomalu. Pokud se po dlouhé době odhodláte k tréninku a totálně se „odvaříte“, místo dobrého pocitu si spíše odnesete demotivaci pokračovat dál. Navíc to může ohrozit váš tréninkový plán stanovený v rámci bodu 2, protože jestli vás bolí celé tělo a nad bolestí stehen úpíte při každé návštěvě wc, nevím nevím, jak moc se vám bude chtít do dalšího tréninku naplánovaného za dva dny.

Tip #4: Sežeňte si sparing partnera

To, že „ve dvou se to táhne lépe“, není žádné tajemství.  Pokud nemáte to štěstí, a váš partner nebo kamarád či kamarádka zrovna sportovním nadšením neoplývají, nezoufejte. Zejména na Facebooku najdete nespočet skupin, kde lidé jako vy, hledají parťáka na sport.

Je to jednoduché: když se domluvíte, že každé úterý v 18:00 půjdete společně běhat, můžete to zrušit jednou, protože vám nebude dobře. Můžete to zrušit i podruhé, protože máte zrovna strašně moc práce. Ale jestli to zrušíte i potřetí, sparing partner se na vás z vysoka vykašle a vy budete tam, kde jste byli – zase na začátku.

S parťákem si navíc můžete pokecat, tréninky ubíhají rychleji, a když se zrovna netěšíte na danou sportovní aktivitu, možná se budete těšit alespoň na novinky ze života vašeho parťáka.

 

Tip #5: Kupte si nové hračky

Nemyslím tím zrovna autíčka, panenku Barbie nebo nové hardwarové vybavení počítače. Kupte si nové běžecké tričko, další doplněk vašeho skromného domácího fitness nebo třeba sportovní diář. Možná se tak konečně odhodláte (znovu) začít - kdo by se totiž chtěl na tyhle nové věcičky jen dívat, že?

 

Tip #6: Řekněte si, co vám pravidelné cvičení přinese

Sepište si seznam, proč vůbec sportovat chcete a pokaždé, když budete mít krizi a přemýšlet nad tím, zda vyrazit nebo ne, podívejte se na něj

  • Chci zhubnout
  • Budu zdravější
  • Budu vypadat lépe

Upřímně nevím, zda by mě zrovna tyhle věty namotivovaly. Už jen to, že je slyším třikrát denně z televizních reklam, by mě pravděpodobně odradilo. Zamyslete se, co vám pravidelný pohyb opravdu přináší, a buďte konkrétní:

  • Díky posílení svalů mě přestanou bolet kolena.
  • Možná zhubnu a konečně se vlezu do mých oblíbených kalhot.
  • Po každém tréninku se cítím nabušený endorfiny a mám skvělou náladu.

Lepší? Lepší!

 

Tip #7:  Přihlašte se na závod

Láká vás nějaký závod, ale víte, že na něj nemáte? Vyberte si nějaký v dostatečném předstihu a přihlašte se na něj. Pokud o něj opravdu stojíte (a je vám líto nevratných peněz za registraci), možná vás to přinutí se svědomitě připravovat. Znovu však zdůrazňuji – odhadněte své reálné schopnosti a nepřihlašujte se na maraton, když teď uběhnete sotva 3 kilometry. Pěti nebo desetikilometrový závod bude stačit.

 

Tip #8: Zaveďte placenou kilometráž

Chcete jet na dovolenou? Pořídit si nový kousek sportovního oblečení? Našetřete si na to – jak jinak než samotným sportem! Stanovte si částku, které chcete dosáhnout a zároveň sazbu za jeden kilometr běhu, deset kilometrů na kole nebo hodinu strávenou v posilovně. Může to být koruna i  „dvacka“, záleží jen na vás a na vašem rozpočtu.

 

Tip #9: Veďte si statistiku

Po každém tréninku si zapište, kolik kilometrů jste uběhli a za jaký čas, kolik jste zvedli tentokrát na bench nebo kolik jste udělali kliků. Budete se chtít zlepšovat, porovnávat a nedá vám spát, že jste byli o minutu pomalejší než minule – příště to budete chtít překonat.

 

Tip #10: Zaplaťte si permanentku

Je jedno, jestli to je permanentka na bazén, do fitka nebo deset vstupů na zumbu. Je v tom slušná suma peněz a ať si říká, kdo chce, co chce, peníze hýbou nejen světem, ale i vaší motivací.

 

Tip #11: Dělejte to, co vás baví

Nevybírejte si sport podle toho, jak se nejlépe hubne nebo který sport má mezi lidmi největší oblibu. Najděte si takovou pohybovou aktivitu, která bude bavit vás. Nezávisí na tom, jestli to bude aerobik, turistika nebo šlapání na rotopedu. Důležité je, aby vás to bavilo, protože jestli se do každého tréninku budete nutit, moc dlouho vám vaše odhodlání s největší pravděpodobností nevydrží.

 

Tip #12: Zkoušejte nové věci

Objevte kouzlo různorodosti a běžte tam, kde jste ještě nikdy nebyli. Láká vás zkusit horolezeckou stěnu? Skákání na trampolínách? Pole dance? Zahoďte strach z neznámého a překonejte sami sebe. Uvidíte, že si to užijete.

 

Na závěr jedna bonusová rada: nezapomeňte mít z cvičení radost. Nedělejte to jen kvůli shazování nadbytečných kil, myšlence, že se budete více líbit okolí nebo kvůli eliminaci zdravotních problémů. Hlavní je radost a dobrý pocit, který vám cvičení přináší, to ostatní berte jen jako příjemný bonus!

Nahoďte sportovní triko, šortky, obuv, do sluchátek nalaďte svou oblíbenou muziku a pusťte se do toho.  Nečekejte, až bude pondělí, nový měsíc nebo nový rok. Začít můžete kdykoli, tak proč ne teď? To, zda prosedíte další hodiny u počítače nebo si do těla necháte proudit endorfiny, záleží jen na vás. Tak jaké bude právě vaše rozhodnutí?


nejnovějších 5 | všechny | zpět na úvod

Zákazník



Registrace

Cenová bomba

© 2020 POHÁRY BAUER s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Internetový obchod EasyShop® 3.9 © IT STUDIO s.r.o.